ELECTROCASNICE
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
ELECTROCASNICE

COMBINE FRIGORIFICE, FRIGIDERE, MASINI DE SPALAT, LAZI FRIGORIFICE, ARAGAZE, TV, LCD, IT&C
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Campanie buy back Grundig “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!” , perioada de desfasurare : 18.10.2010 -30.11.2010

In jos 
AutorMesaj
rombiz
Admin
Admin
rombiz


Mesaje : 339
Data de inscriere : 27/08/2010
Varsta : 42

Campanie buy back Grundig “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!” , perioada de desfasurare : 18.10.2010 -30.11.2010 Empty
MesajSubiect: Campanie buy back Grundig “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!” , perioada de desfasurare : 18.10.2010 -30.11.2010   Campanie buy back Grundig “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!” , perioada de desfasurare : 18.10.2010 -30.11.2010 EmptyLun Noi 15, 2010 1:43 am

Conditii de participare pentru cumparatori
1. DENUMIREA ACTIUNII: “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!”
2. ORGANIZATORI:
Asociaţia Română pentru Reciclare - RoRec, persoană juridică, fără scop patrimonial, cu
sediul în Bucureşti, adresa postala Bd. Ficusului nr. 40, sector 1, RO 013975, înregistrată la
Judecătoria sectorului 2 cu nr. 187/PJ/2007, în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor nr. 88/2007,
cod unic de înregistrare CIF 22318081, tel. 021-232.7182 si fax 021-232.7181, legal reprezentată
prin dl. Liviu Popeneciu, preşedinte - denumită în continuare „RoRec” sau „Asociaţia”;
Si
SC ARCTIC SA, societate comerciala cu sediul in Gaesti-Dambovita, str 13 Decembrie,
inmatriculata sub nr. J- 15/253/1991 la Oficiul Registrului Comertului, avand codul unic RO
933930 si contul bancar RO64BRDE160SV01407591600 deschis la BRD sucursala Gaesti, legal
reprezentata prin Monica Iavorschi, Director General
3. SCOPUL ACTIUNII:
Intrucat organizatorilor le revin obligatii si responsabilitati pentru constientizarea consumatorilor
privind deseurilor de echipamente electrice si electronice precum si preluarea acestora de la
magazine in sistem unu la unu ( 1:1 ) partile vor contribui la organizarea, desfasurarea si
finantarea actiunilor pentru public din cadrul programului “Time To Go” ( abreviat TTG ), pentru
informarea si educarea consumatorilor, pentru promovarea progresului tehnic si stimularea
colectarii DEEE din gospodarii particulare.
Programul “Time To Go” se adreseaza consumatorilor si are doua directii de actiune:
(a) Informarea publicului si implicarea lui in problematica actuala a preocuparilor pentru reducerea
eliminarilor de deseuri in natura, cu deosebire privind efectele nocive ale vechii atitudini la
debarasarea de deseurile electrice, context in care progresele industriei in reproiectarea
produselor si solutiile inovative ce le fac mai usor reciclabile, sunt teme centrale.
(b) Interactiunea activa cu publicul consumator, pentru a-l antrena in miscarea de inlocuire a
vechilor aparate electrice din gospodaria sa, adesea mari consumatoare de energie, cu cele
moderne, confortabile in exploatare si eficiente energetic, oferindu-i totodata solutii practice
pentru degajarea celor vechi, ceea ce va stimula si colectarea deseurilor electrice din
gospodariile particulare
4. PERIOADA DE DESFASURARE
Cu incepere de la 18.10.2010 si pana la 30.11.2010.
5. ARIA DE DESFASURARE
Campania se desfasoara la nivel national, in toate magazinele din Romania care comercializeaza
produse electrocasnice GRUNDIG furnizate prin societatea ARCTIC SA.
6. DREPTUL DE PARTICIPARE
Programul este adresat tuturor persoanelor fizice cu resedinta in Romania, care au implinit 18 ani
pana la data de 18.10.2010.
7. MECANISMUL PROGRAMULUI
Pentru a participa la actiune, cumparatorul trebuie sa predea un echipament vechi mare*
(nedezmembrat) fie la unul din centrele de colectare, fie la unul din magazinele participante la
actiune, fie transportatorului care-i livreaza produsul nou la domiciliu, situatii in care el primeste la
momentul cumpararii beneficiul valoric oferit in actiune. Beneficiul se acorda astfel:
- 100 ron pentru achizitionarea unui nou LCD pana la 26” inclusiv marca GRUNDIG (tichet
100 de ron cu TVA )
Beneficiul se acorda direct pe factura si se aplica la valoarea de raft a produsului.Tichetul este
retinut la magazin odata cu plata facturii.
La predarea echipamentului vechi se retine partea inferioara a tichetului, cu confirmarea primirii
deseului in ambele campuri dedicate pe Tichet predarii DEEE. Cumparatorul trebuie sa anunte
vanzatorul inainte de intocmirea facturii ca are un Tichet, pentru a-i fi dedus beneficiul valoric.
(*) Prin echipament vechi mare se intelege: frigidere cu 1 usa, frigidere cu 2 usi, combine
frigorifice, congelatoare, lazi frigorifice, vitrine frigorifice, masini spalat rufe,masini de spalat vase,
cuptoare electrice, masini de gatit, LCD-uri, televizoare(CRT), monitoare, aparate de radio,
casetofoane, camere video, aparate video, DVD-uri, indiferent de marca.
8. CONDITII DE VALIDITATE
Pentru ca un participant sa fie considerat valid , trebuie sa intruneasca concomitent urmatoarele
conditii:
1. Sa indeplinesca conditiile de la Sectiunea 5 a prezentelor Conditii;
2. Sa predea un echipament vechi in oricare din situatiile mentionate la punctul 6.
3. Sa achizitioneze in perioada actiunii un echipament din lista produselor eligibile, contra predarii
unui DEEE.
9. RESPONSABILITATE
Organizatorii actiunii nu îşi asumă răspunderea pentru:
- Tichete nefolosite pana la data de 31.12.2010 (ultima zi din actiune).
- Tichetele distruse sau completate incorect sau incomplet.
Dovada de predare a echipamentului vechi il reprezinta tichetul, care trebuie sa fie corect
completat, semnat si stampilat de cei care fac preluarea produsului uzat, conform situatiilor
mentionate la punctul 7.
Predarea echipamentelor vechi de catre participanti unor persoane neautorizate exonereaza
Organizatorii de orice raspundere si/sau obligatie fata de participantii respectivi.
Organizatorii nu vor fi responsabili de pierderea tichetului, de instrainarea lui si de prezentarea
unor copii, deteriorate sau falsificate si nici nu vor fi obligati sa acorde bonificatia pe baza unor
astfel de tichete ori voucehre, care nu intrunesc toate conditiile prevazute in aceste Conditii de
participare pentru a fi validate.
10. FORTA MAJORA
Pentru scopul acestor Conditii de participare, forta majora inseamna orice eveniment care nu
poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizatori si a carui aparitie pune pe
acestia din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate. In categoria acestor
evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si
blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea
ulterior intrarii in vigoare a Conditiilor si care poate interzice/ modifica termenii acestora, etc.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorilor din motive independente
de vointa lor, impiedica sau intarzie total sau partial executarea acestor Conditii si continuarea
actiunii, Organizatorii vor fi exonerati de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor lor pentru
perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083
C.civ. Organizatorii, daca invoca forta majora, sunt obligati sa comunice participantilor
cumparatori, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acesteia.
11. LITIGII
In cazul unor litigii aparute intre Organizatori si participantii cumparatori, acestea vor fi solutionate
pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor
inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.
12. CLAUZE FINALE
Prezentele Conditii de participare pentru cumparatorii din actiunea TTG “Ai un motiv in plus sa
alegi GRUNDIG!” vor fi disponibile in magazinele participante la actiune.
13. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin înscrierea la promotia “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!”: participantii sunt de acord
cu prevederile prezentelor Conditii de participare. Participantii trebuie sa-si declare datele
personale, pentru a utiliza tichetul si pentru a beneficia de reducere.
Inscrierea la promotie reprezinta acordul expres al participantilor ca datele lor personale sa fie
pastrate si prelucrate de Asociatia RoRec inregistrata ca operator de date cu caracter personal in
scopul de marketing, reclama , publicitate si statistica, precum si buna desfasurare a promoţiei
“Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!”:
Participantilor la campania promotionala “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!” le sunt
garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele
drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor,
dreptul de opozitie.Pentru exercitarea acestor drepturi, participantul se poate adresa cu o cerere
scrisă, datată şi semnată la Asociatia Romana pentru Reciclare-RoRec, Bdul Ficusului nr 40, sect
1, Bucuresti,RO - 013975, in atentia departamentului PR si Comunicare. De asemenea,
participantului ii este recunoscut dreptul de a se adresa justiţiei.
Sus In jos
https://rombiz.forumgratuit.ro
 
Campanie buy back Grundig “Ai un motiv in plus sa alegi GRUNDIG!” , perioada de desfasurare : 18.10.2010 -30.11.2010
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Campanie buy-back Electrolux " ALEGE ELECTROLUX GREEN " ,perioada de desfasurare 01.10.2010-15.11.2010
» Campania buy back Arctic , Beko "„E profitabil sa reciclezi” ,perioada de desfasurare : 18.10.2010 -30.11.2010
» Promotie: 2 ani extragarantie Electrolux ,perioada de desfasurare a campaniei :15.10.2010-30.12.2010
» Alege oferta Beko, cumpara intelligent reducere 120 lei ,perioada de desfasurare a campaniei: 01.09.2010-15.12.2010
» GORENJE 5 ANI GARANTIE , perioada de desfasurare a campaniei :15.09.2010-15.12.2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ELECTROCASNICE  :: Electrice si electrocasnice :: Regulamente promotii-
Mergi direct la: