ELECTROCASNICE

COMBINE FRIGORIFICE, FRIGIDERE, MASINI DE SPALAT, LAZI FRIGORIFICE, ARAGAZE, TV, LCD, IT&C
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE Whirlpool 100 de ani! 15 martie – 30 aprilie 2011

In jos 
AutorMesaj
rombiz
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 339
Data de inscriere : 27/08/2010
Varsta : 37

MesajSubiect: REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE Whirlpool 100 de ani! 15 martie – 30 aprilie 2011   Joi Mar 17, 2011 7:01 pm

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Whirlpool 100 de ani!
15 martie – 30 aprilie 2011



SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul campaniei promotionale pentru consumatori „Whirlpool 100 de ani!” (denumita in continuare "Campania") este SC Whirlpool Romania S.R.L. (denumit in continuare "Organizatorul", cu sediul in Sos. Pipera, nr. 4, etaj 1, sector 2, Bucuresti, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 16405.
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei. Astfel de modificari vor intra in vigoare de la data autentificarii Actului Aditional de catre Notarul Public.
SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata si se desfasoara numai pe teritoriul Romaniei, in magazinele participante mentionate in Anexa 1 a prezentului regulament.
SECTIUNEA 3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania va incepe in data de 15 martie 2011 si se va incheia la data de 30 aprilie 2011.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajatii S.C. Whirlpool Romania. S.R.L., angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale S.C. Whirlpool Romania. S.R.L. si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
4.2. La Campanie pot participa toate persoanele cu domiciliul/resedinta in Romania (denumite in continuare „Participanti”) cu varsta de minim 18 ani impliniti la data inceperii campaniei care se inscriu in promotie completand cuponul de reducere folosit la achizitionarea de produse participante Whirlpool mentionate in Sectiunea 5 a prezentului regulament , sau on-line, completand formularul de inscriere de pe site-ul www.whirlpool100ani.ro.
4.3. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 5. PRODUSE PARTICIPANTE
La aceasta Campanie participa urmatoarele produse Whirlpool:
1.orice produs Whirlpool cu valoare comerciala mai mare de 1000 de lei (inclusiv cu TVA si timbru verde) achizitionat in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 din magazinele participante mentionate in Anexa 1 a prezentului regulament.
2.orice pachet cu valoare comerciala mai mare de 1000 de lei format din urmatoarele produse Whirlpool: 1 cuptor de gatit incastrabil (electric sau pe gaz) + 1 (o) plita incastrabila (pe gaz, vitroceramica sau pe inductie) achizitionate pe acelasi bon fiscal in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 din magazinele participante mentionate in Anexa 1 a prezentului regulament.
3.orice pachet cu valoare comerciala mai mare de 2000 de lei format din urmatoarele produse Whirlpool: 1 cuptor de gatit incastrabil (electric sau pe gaz) + 1 (o) plita (pe gaz, vitroceramica sau pe inductie)+ hota achizitionate pe acelasi bon fiscal in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 din magazinele participante mentionate in Anexa 1 a prezentului regulament.

4.orice pachet cu valoare comerciala mai mare de 3000 de lei format din urmatoarele produse Whirlpool: 1 cuptor (electric sau pe gaz)+ 1 (o) plita (pe gaz, vitroceramica sau pe inductie)  + hota + 1 produs incastrabil (ex: masina de spalat vase, combina frigorifica, masina de cafea, vitrina frigorifica) achizitionate pe acelasi bon fiscal in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 din magazinele participante mentionate in Anexa 1 a prezentului regulament.


SECTIUNEA 6. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

6.1. Pentru a participa in Campanie, participantii trebuie sa achizitioneze produse participante in campanie dintre cele mentionate la Sectiunea 5 a prezentului regulament.
6.2. Pentru fiecare:
6.2.1.produs participant cu valoare comerciala mai mare de 1000 de lei (inclusiv cu TVA si timbru verde) achizitionat conform prevederilor prezentului regulament, fiecare participant va primi o reducere in valoare de 100 de lei din totalul de plata de pe bonul fiscal pe care se gaseste produsul Whirpool in cauza, numai daca poseda cuponul de reducere completat integral si-l preda angajatului magazinului de la casa de marcat la momentul achitarii produsului participant
6.2.2.pachet cu valoare comerciala mai mare de 1000 de lei (inclusiv cu TVA si timbru verde) format din: 1 cuptor de gatit incastrabil (electric sau pe gaz) + 1 (o) plita incastrabila (pe gaz, vitroceramica sau pe inductie) achizitionate conform prevederilor prezentului regulament, fiecare participant va primi o reducere in valoare de 200 de lei din totalul de plata de pe bonul fiscal pe care se gasesc produsele Whirpool in cauza, numai daca poseda cele 2 cupoane de reducere completate integral si le preda angajatului magazinului de la casa de marcat la momentul achitarii produsului participant
6.2.3.pachet cu valoare comerciala mai mare de 2000 de lei (inclusiv cu TVA si timbru verde) format din: 1 cuptor de gatit incastrabil (electric sau pe gaz) + 1 (o) plita (pe gaz, vitroceramica sau pe inductie)+ hota achizitionate conform prevederilor prezentului regulament, fiecare participant va primi o reducere in valoare de 300 de lei din totalul de plata de pe bonul fiscal pe care se gasesc produsele Whirpool in cauza, numai daca poseda cele 3 cupoane de reducere completate integral si le preda angajatului magazinului de la casa de marcat marcat la momentul achitarii produsului participant

6.2.4.pachet cu valoare comerciala mai mare de 3000 de lei format din: 1 cuptor (electric sau pe gaz)+1(o) plita (pe gaz, vitroceramica sau pe inductie)  + hota + 1 produs incastrabil (ex: masina de spalat vase, combina frigorifica, masina de cafea, vitrina frigorifica) achizitionate conform prevederilor prezentului regulament, fiecare participant va primi o reducere in valoare de 500 de lei din totalul de plata de pe bonul fiscal pe care se gasesc produsele Whirpool in cauza, numai daca poseda cele 5 cupoane de reducere completate integral si le preda angajatului magazinului de la casa de marcat marcat la momentul achitarii produsului participant.


6.3. Reducerile/promotiile nu sunt cumulative. Nu se pot cumula 2 sau mai multe cupoane Whirlpool 100 ani pentru achizitia unui singur produs, exceptie facand cazurile de la puntul 6.2.
In cazul in care produsul la raft face deja obiectul unei campanii promotionale, reducerea nu se mai acorda.

6.4. In plus, pentru fiecare cupon de reducere folosit la achizitia de produse participante confrm regulamentului, participantul primeste 10 sanse la tragerea la sorti de la finalul campaniei unde poate castiga unul dintre cele 100 de premii – produse Whirlpool.

6.5. Cupoanele de reducere se gasesc in orice magazin participant la promotie. Participantii pot intra in posesia cupoanelor de reducere cu care pot participa in campanie si on-line, inregistrandu-se pe www.whirlpool100ani.ro cu o adresa de e-mail valida. Dupa validarea adresei prin double-opt-in, participantul va primi cuponul in format electronic pe adresa de e-mail cu care s-au inregistrat, participantii avand posibilitatea de a imprima acest cupon de reducere pe hartie si de a participa cu el la campanie conform regulamentului.

6.6. Pentru a beneficia de reducerea de 100 de lei si de cele 10 sanse in extragerea finala aferente unui cupon de reducere, participantul trebuie sa completeze integral si corect datele din formularul de pe cuponul de reducere (nume, prenume, adresa postala, telefon mobil, data nasterii, adresa de e-mail, produs cumparat), sa-l semneze , sa-l predea angajatului de la casa de marcat la momentul achitarii produsului participant, in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 si sa se asigure ca acesta a completat integral si corect urmatoarele date: numarul bonului fiscal, data bonului fiscal si numele magazinului in care a participat.

6.7. Participantii trebuie sa pastreze atat bonul fiscal cat si factura fiscala, ambele in original pentru validarea premiului, in cazul in care acestia sunt castigatorii unor premii din cele 100 de produse Whirlpool. Numarul bonului fiscal trebuie sa corespunda cu cel completat pe talonul de participare.

6.8. Participantii pot participa la tombola celor 100 de premii si accesand site-ul campaniei www.whirlpool100ani.ro si sa completand integral si corect campurile din formularul de participare (nume, prenume, adresa postala, telefon mobil, data nasterii, adresa de e-mail, locatie de unde vrea sa achizitioneze produs Whirlpool)

6.9. Pentru un formular de participare completat integral si corect (adresa de email si telefon valide si unice) on-line pe site-ul campaniei, un participant va primi 1 (una) sansa in tragerea la sorti de la finalul campaniei. Un participant nu se poate inscrie on-line in campanie decat cu un singur formular valid. In cazul in care participantul se gaseste de mai multe ori in baza de date, acesta va putea participa la tragerea la sorti o singura data, cu numarul de sanse calculat astfel:
6.9.1. Daca participantul are 1 sau mai multe inregistrari de pe formularul online (cu aceeasi adresa de email si/sau telefon), va participa o singura data si cu 1 (una) sansa la tragerea la sorti. Aceasta participare nu este conditionata de nici o achizitie de produs.

6.9.2. Daca participantul are 1 sau mai multe cupoane completate integral, inclusiv numar bon fiscal, data achizitie, nume magazine participant, va primi 10 sanse inmultit cu numarul de cupoane completate integral si distincte din punct de vedere al numarului bonului fiscal. (eg. Are 3 cupoane completate intregral si cu numar bon fiscal diferit intre ele, va primi 30 de sanse la tragerea la sorti)

6.10. Tragerea la sorti cu cele 100 de premii va avea loc pe data 1 iunie 2011 si se va desfasura in prezenta unei comisii formate din cel putin un reprezentant al Organizatorului si va fi asistata de un notar public. Un participant nu poate castiga mai mult de un premiu in cadrul acestei campanii.

SECTIUNEA 7. PREMIILE ACORDATE
7.1.In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera urmatoarele premii acordate prin tragere la sorti:

*Tip premiu
**Valare unitara in LEI cu TVA si taxa verde
***Nr. de premii
*Masina de spalat vase de culoare alba, 60 de cm latime, 12 seturi capacitate, tehnologia al 6lea simt, clasa energetica A
**1,008
***10
*Combina Frigorifica de inox, capacitate 320 litri, un compresor, tehnologia al 6lea simt, rafturi sticla, clasa energetica A
**1,155
***10
*Cuptor cu microunde, electronic, sistem de distributie 3D, 24 litri capacitate, culoare argintie, 6 nivele de putere a microundelor
**331
**23
*Cuptor cu microunde cu functii de gatire, sistem de distributie 3D, 8 nivele de putere, tehnologia Al 6lea simt, functia crisp (rumenire), LCD
** 504
***37
*Masina de spalat rufe cu incarcare frontala, clasa A+AA, capacitate 5 kg, tehnologia al 6lea simt, 18 programe, 1000 rpm
**1,342
***10
*Masina de spalat rufe cu incarcare verticala, clasa A+AA, capacitate 5.5 kg, tehnologia al 6lea simt, 18 programe, 1200 rpm
**1,643
***10

*Tip premiu
**Valare unitara in LEI cu TVA si taxa verde
***Nr. de premii

SECTIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR
8.1. In cadrul acestei campanii se vor acorda 100 de premii prin tragere la sorti.
8.2. Tragerea la sorti va avea loc pe data 1 iunie 2011 si se va desfasura in prezenta unei comisii formate din cel putin un reprezentant al Organizatorului si va fi asistata de un notar public.
Extragerea se va desfasura electronic dintre toate formularele completate pe site-ul campaniei in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 si dintre toate formularele pe cupoanele de reducere utilizate in 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 de catre participanti astfel: fiecare formular valid completat on-line va primi cate 1 (una) sansa in tragerea la sorti iar fiecare formular valid de pe cupoanele de reducere folosit in campanie conform regulamentului, va primi cate 10 sanse in extragere.
In cadrul tragerii la sorti se vor extrage 100 de castigatori ai cate unui premiu constand intr-un produs electrocasnic Whirlpool conform tabelului de la Sectiunea 7 si cate 3 rezerve aferente fiecarui premiu.
Un participant nu poate castiga mai mult de un premiu in cadrul acestei campanii.
8.3. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu pot ceda premiul unei alte persoane si nici nu pot solicita modificarea caracteristicelor acestora in nici un mod. Casigatorii nu au dreptul de a solicita contravaloarea in bani a premiilor castigate.
8.4. Odata ce premiul este inmanat, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament.

SECTIUNEA 9. PROCEDURA DE VALIDARE SI INMANARE A PREMIILOR
9.1. Castigatorii vor fi anuntati de catre Organizator, telefonic , la numarul de telefon completat de catre acestia in formularul de participare in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data extragerii.
9.2. In urma anuntarii castigului, castigatorii vor trebui sa trimita pe fax la numarul 021/207.00.71 in termen de maxim 5 zile lucratoare o copie de pe actul de identitate si cate o copie de pe bonul fiscal si respectiv factura fiscala de achizitie a produsului partcipant. Numarul bonului fiscal trebuie sa corespunda cu cel inscris pe formularul extras castigator.
9.3. Daca un castigator nu poate fi contactat din motive independente de Organizator in termenul stabilit in regulament sau daca un castigator nu va trimite pe fax documentele necesare validarii in termenul prevazut mai sus, atunci Organizatorul va trece la contactarea urmatoarei rezerve extrasa pentru premiul respectiv. Daca nici una dintre cele 3 rezerve aferente unui premiu nu poate fi validata ca si castigatoare atunci premiul va ramane in posesia Organizatorului.
9.4. Premiile Campaniei vor fi expediate prin intermediul curier privat in terment de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii castigurilor insotite de cate un proces verbal de predare- primire pe care castigatorul trebuie sa-l semneze si sa-l returneze curierului.
9.5. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru premiul care nu ajunge la destinatie sau ajunge deteriorat din cauza functionarii defectuoase a serviciilor de curierat. Atribuirea premiului se va face pe baza buletinului de identitate .
9.6. Lista castigatorilor validati (nume, prenume, premiul castigat) va fi publicata pe site-ul Campaniei www.whirlpool100ani.ro in cel mult 20 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.

SECTIUNEA 10. CONDITII DE VALIDARE
10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
10.1.1.Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 4 a prezentului Regulament;
10.1.2.Sa completeze formularul on-line de inscriere de pe www.whirlpool100ani.ro, in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 sau in cazul cupoanelor de reducere, sa foloseasca cuponul de reducere conform regulamentului in perioada 15 martie 2011 - 30 aprilie 2011 in magazinele participante;
10.1.3.Datele inscrise atat in formularul on-line de participare cat si pe cuponul de reducere sa fie complete si corecte;
10.1.4.Sa poata fi contactat in termenul prevazut de regulament la numarul de telefon cu care s-a inscris in campanie;
10.1.5.Sa trimita pe fax la numarul 021.207.00.71 in termen de maxim 5 zile lucratoare, o copie de pe actul de identitate si cate o copie de pe bonul fiscal si respectiv factura fiscala de achizitie a produsului partcipant. Numarul bonului fiscal trebuie sa corespunda cu cel inscris pe formularul extras castigator.
10.2.Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat vreun premiu si nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului.

SECTIUNEA 11. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
11.1..Organizatorul nu va fi responsabil de formularele incomplete sau care contin date invalide inscrise in campanie sau de prezentarea documentelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de documente care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.
11.2.Organizatorul nu este raspunzator pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta Campanie.
SECTIUNEA 12. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
12.1. Prin înscrierea la campania „Whirlpool 100 de ani!”, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora.

12.2. Participarea la campanie reprezinta acordul expres al participantilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de compania Whirlpool Romania SRL. Scopurile prelucrarii acestor date sunt: desemnarea câştigătorilor promoţiei si informarea pe viitor a participantilor la campanie despre activitatea Organizatorului. In cazul in care participantii nu doresc acest lucru, ei au optiunea de a completa bifa NU pe formularul de participare.

12.3. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al Whirlpool Romania SRL.
12.4. La cererea scrisă a participantului, datată şi semnată, expediata pe adresa Organizatorului Sos. Pipera, nr. 4, etaj 1, sector 2, Bucuresti, Whirlpool Romania SRL se obligă sa le garanteze participantilor drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi: dreptul de acces la date; dreptul de interventie asupra datelor; dreptul de opozitie, dupa cum urmeaza:
să confirme solicitantului dacă prelucrează sau nu date personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an;
să rectifice, actualizeze, blocheze, şteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conformă dispoziţiilor Legii nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
să înceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului.
12.5. Participantii pot intrerupe oricand comunicarea cu Whirlpool Romania SRL, trimitand o cerere scrisa la Whirlpool Romania SRL, cu sediul in Sos. Pipera, nr. 4, etaj 1, sector 2, Bucuresti. Datele sunt protejate conform legislatiei in vigoare pentru confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.

SECTIUNEA 13. LIMITAREA RASPUNDERII
13.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru urmatoarele:
13.1.1. Datele de participare inscrise in campanie, on-line, sau pe cupoanele de reducere, inainte de 15 martie 2011 sau dupa data de 30 aprilie 2011;
13.1.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website (de exemplu, dar fara a se limita la) defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;
13.1.3. Situatiile in care castigatorii nu intra in posesia premiilor deoarece acestia: nu au precizat adresa corecta si completa de livrare a premiului, nu au putut fi contactati in termenul prevazut in regulament, nu au trimis in termenul prevazut de regulament documentele de validare sau din orice alte motive independente de Organizator;
13.1.4.  Formularele online de inscriere incomplete, inexacte sau incorecte;
13.1.5.  Formularele de pe cupoanele de reducere completate partial (incomplete), inexact sau incorect de catre participant ori de catre angajatul magazinului in care se efectueaza participarea. Este exclusiv responsabilitatea participantului sa se asigure ca datele de pe cuponul de reducere: nume, prenume, adresa postala, telefon mobil,data nasterii, adresa de e-mail, produs cumparat, numar bon fiscal, data bon fiscal, numele magazinului sunt completate integral si corect.
13.1.6. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie;
13.1.7. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
13.1.8. Cupoanele de reducere solicitate de catre un participant on-line care nu ajung la acesta din motive care tin de participant: adresa de e-mail invalida completata de acesta pe formularul on-line, disfunctionalitati cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie .


13.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.
13.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
SECTIUNEA 14. TAXE
14.1 Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiilor toate cheltuielile legale aferente acestor premii revin castigatorului.
SECTIUNEA 15. ANUNTAREA CASTIGATORILOR PREMIILOR
15.1. Lista castigatorilor validati cuprinzand numele, prenumele si premiile castigate va fi publicata pe site-ul www.whirlpool100ani.ro in cel mult 20 de zile lucratoare de la momentul validarii lor.
SECTIUNEA 16. FORTA MAJORA
16.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
16.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

16.3 In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

a)pierderea bazelor de date
b)avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;
c)tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d)orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
16.4 Enumerarea din sectiunea 16.3 nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
SECTIUNEA 17. LITIGII SI FRAUDE
17.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente.
17.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: Whirlpool Romania SRL, cu sediul in Sos. Pipera, nr. 4, etaj 1, sector 2, Bucuresti, in atentia „Serviciul Consumatorului” sau la linia informativa a campaniei, cu tarif normal : 021/207.00.70 (Luni- Vineri 9-18) in termen de maxim o saptamana de la data publicarii listei tuturor castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.
17.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
17.4. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 18. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
18.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.
18.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil in mod gratuit pe site-ul Campaniei www.whirlpool100ani.ro sau poate fi solicitata expedierea acestuia prin posta la linia informativa a campaniei, cu tarif normal : 021/207.00.70 (Luni- Vineri 9-18).

sau disponibil la urmatoarea adresa:http://www.whirlpool100ani.ro/?page=regulament









Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://rombiz.forumgratuit.ro
 
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE Whirlpool 100 de ani! 15 martie – 30 aprilie 2011
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ELECTROCASNICE  :: Electrice si electrocasnice :: Regulamente promotii-
Mergi direct la: