ELECTROCASNICE

COMBINE FRIGORIFICE, FRIGIDERE, MASINI DE SPALAT, LAZI FRIGORIFICE, ARAGAZE, TV, LCD, IT&C
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 Promotie: 2 ani extragarantie Electrolux ,perioada de desfasurare a campaniei :15.10.2010-30.12.2010

In jos 
AutorMesaj
rombiz
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 339
Data de inscriere : 27/08/2010
Varsta : 37

MesajSubiect: Promotie: 2 ani extragarantie Electrolux ,perioada de desfasurare a campaniei :15.10.2010-30.12.2010   Mier Oct 13, 2010 5:01 pm

Regulamentul Oficial al Campaniei
“4 ANI DE GARANTIE ”






1.ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Organizatorul Campaniei Promotionale “2 ANI DE EXTRAGARANTIE ” este ELECTROLUX ROMANIA S.A., societate cu personalitate juridica romana, cu sediul in SATU MARE, Bd. Traian nr. 23-29, jud Satu Mare, Romania, cod unic de inregistrare RO238817, numar de inregistrare la Registrul Comertului J30/1/1990, cont de virament RO79RZBR0000060003436748 deschis la Raiffeisen Bank Bucuresti.
Prelucrarea de date pentru aceasta Campanie este inregistrata la ANSPDCP in registrul prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul 460.

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei si va aduce la cunostinta publicului modificarile operate.

Campania este organizata cu implicarea companiei de marketing direct Cards 4U, in calitate de imputernicit al ELECTROLUX ROMANIA S.A. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

2.ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara in toate magazinele din Romania care comercializeaza electrocasnice apartinand Grupului Electrolux. Promotia se aplica urmatoarelor echipamente de sine statatoare si incorporabile:combine frigorifice, masini de spalat rufe, masini de spalat vase si uscatoare de rufe marcile Electrolux si AEG.

3.PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania va incepe la 15 Octombrie 2010 ora 00:00:00 si se va incheia la 30 decembrie 2010 ora 24:00:00.
Orice achizitie efectuata dupa data 30 decembrie 2010 ora 24:00:00 nu va fi luat in considerare de Organizator
Revendicarea garantiilor extinse se face pana la data de 30 ianuarie 2011, orice revendicare dupa aceasta data nu va fi luata in considerare de catre Organizator.

4.DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania este adresata tuturor persoanelor fizice cu resedinta in Romania care au implinit 18 ani pana la data de 15 octombrie 2010.

5.PREMIILE ACORDATE
In cadrul acestei campanii, Organizatorul ofera un Card 2 ani extragarantie ce confera o garantie totala de 4 ani (2 ani garantie legala + 2 ani extragarantie) pentru echipamentul / echipamentele achizitionate si aflate in promotie.

Toti castigatorii devin automat membrii Electrolux Family Club

6.MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Pentru a participa la campanie, cumparatorul trebuie sa achizitioneze cel putin un echipament aflat in promotie, marca Electrolux sau AEG (combine frigorifice, masini de spalat rufe, masini de spalat vase, uscatoare de rufe de sine statatoare si incorporabile), din magazinele participante la promotie, sa achite integral sau in rate achizitia efectuata.
Pentru a putea intra in posesia premiului, Cumparatorul trebuie sa sune in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data efectuarii achizitiei produsului/produselor aflate in promotie la 021.211.08.88 (numar cu tarif normal) sa anunte achizitia produsului/produselor, sa-si dea toate datele de contact astfel incat sa i se poata trimite premiul prin posta si sa-si dea acceptul ca datele sale sa fie inscrise in baza de date pentru a i se putea emite cardul ce confera garantia extinsa.
Cumparatorul trebuie sa trimita copia facturii fiscale a produsului achizitionat in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data efectuarii achizitiei produsului/produselor aflate in promotie. Data limita de trimitere a copiei facturii de achizitie este 30 ianuarie 2011, in caz contrar Organizatorul nu poate emite Cardul 2 ani extragarantie, neexistand dovada achizitiei. Trimiterea copiei dupa factura de achizitie se poate face :
prin posta OP 4, CP 110, Bucuresti
fax 021.211.08.88
email infoelectroluxfamilyclub@supercard.ro
Participantii la aceasta campanie au dreptul sa achizitioneze unul sau mai multe produse aflate in promotie, ei urmand sa primeasca un singur card, care va deservi toate produsele aflate in promotie. Pentru ca respectivul card sa deserveasca mai multe produse trebuie ca participantul sa anunte operatorul Electrolux Family Club, la momentul convorbirii telefonice, faptul ca a achizitionat mai multe produse aflate in promotie si sa trimita copii dupa facturile aferente de achizitie.
In cazul in care dupa o prima achizitie si emitere de Card 2 ani extragarantie, in perioada promotiei, se face o noua achizitie a unui produs aflat in promotie participantul trebuie sa trimita copia facturii noi achizitii la coordonatele mai sus mentionate si sa specifice pe copie, in clar NUMELE & PRENUME & numar Card 2 ani extragarantie.
Informatii suplimentare pot fi obtinute sunand la infoline 021/2110888 (numar cu tarif normal) intre orele 08:00 a.m. – 20:00 p.m., de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

7.ACORDAREA PREMIILOR.
Premiile Campaniei constand in Card 2 ani extragarantie se acorda pe perioada promotiei, pentru produsele aflate in promotie, tuturor consumatoriilor, fara tragere la sorti, care au respectat si parcurs toti pasii mentionati in mecanismul promotiei.
Toti participantii care indeplinesc conditiile de validitate de la punctul 8 al Regulamentului devin membrii Electrolux Family Club.
Premiile neacordate vor ramane in posesia organizatorului.

8.CONDITII DE VALIDITATE
Pentru ca un participant sa fie considerat valid , trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
1. Sa indeplinesca conditiile de la Sectiunea 4 a prezentului Regulament;
2.Sa achizitioneze in perioada promotiei cel putin un produs marca Electrolux sau AEG aflat in promotie (combine frigorifice, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, uscatoare rufe de sine statatoare sau incorporabile);
3.Sa sune in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data efectuarii achizitiei produsului/produselor aflate in promotie la
021.211 0888 pentru a anunta achizitia si a-si da acceptul ca datele sale sa fie trecute in baza de date;
4.Sa trimita copia facturii de achizitie a produsului aflat in promotie prin posta sau fax sau email;
5.Dupa primirea datelor de identificare telefonic si a copiei facturii, Organizatorul va emite si trimite prin posta, in termen de 30 de zile, Cardul 2 ani extragarantie, ce confera 4 ani de garantie produsului achizitionat.

Nu se va acorda garantia extinsa reprezentata de Cardul 2 ani extragarantie in urmatoarele cazuri::
Consumatorul nu contacteaza in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data efectuarii achizitiei produsului/produselor aflate in promotie infoline 021/211.08.88 din cauze independente de Organizator.
Consumatorul nu a facut dovada, pana cel tarziu 30 ianuarie 2011, prin copia facturii, a achizitionarii echipamentului aflat in promotie,
Consumatorul a facut achizitia altui echipament decat celor supuse promotiei
Consumatorul a facut achizitia in alta perioada decat cea promotionala

9.RESPONSABILITATE
Organizatorul Campaniei si companiile implicate in organizarea ei nu îşi asumă răspunderea:
In cazul in care consumatorii nu contacteaza in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data efectuarii achizitiei produsului/produselor aflate in promotie infoline 021/211.0888 din cauze independente de Organizator.
In cazul in care consumatorii nu au facut dovada, pana cel tarziu 30 ianuarie 2011, prin copia facturii, a achizitionarii echipamentului aflat in promotie,
In cazul in care consumatorii a facut achizitia altui echipament decat celor supuse promotiei
In cazul in care consumatorii au facut achizitia in alta perioada decat cea promotionala
In cazul in care datele de contact date de consumator sunt eronate sau incomplete, aceasta ducand la imposibilitatea livrarii premiului

10.ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
Organizatorul, partenerii si alte societati implicate in aceasta Campanie vor fi răspunzători pentru erori de imprimare ale Cardului 2 ani extragarantie.
Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii promotionale.

11.ANGAJAMENTE, PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
ELECTROLUX ROMANIA S.A. prelucreaza datele personale ale participanţilor la această promoţie în conformitate cu Legea 677/2001, acesta prelucrare de date fiind inscrisa la ANSPDCP in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu carecter persoanl cu numarul 460.
Prin telefonarea la infoline 021.211.08.88 si transmiterea copiei facturii de achizitie în cadrul participării la Campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Tuturor participanţilor la Campanie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop.

Urmatoarele date vor fi colectate in perioada desfasurarii campaniei: nume, prenume, data nasterii, adresa completa, numar telefon, adresa email.
Scopurile constituirii bazei de date sunt: inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea câştigătorilor promoţiei, realizarea de rapoarte statistice cu privire la participanti, informarea acestora, prin diverse mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare), cu privire la alte acţiuni desfăşurate în viitor.
Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terţi cu excepţia imputernicitului sau, Cards 4U.
Participantii au dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorului, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile legii 677/2001.


12.TAXE
De la data transferului dreptului de proprietate asupra premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestor bunuri revin proprietarului.
Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea apelurilor la infoline-ul promotiei 021.211.08.88– numar cu tarif normal si contravaloarea trimiterii prin posta a copiei facturii de achizitie), alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii Regulamentului, cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea solicitarii Regulamentului Campaniei.

13.FORTA MAJORA
Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea: razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Contractului si care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului, etc.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.

14.LITIGII
In cazul unor litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

15.REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Regulamentul oficial al campaniei promotionale 4 ANI DE GARANTIE va fi disponibil in magazinele participante la promotie si de asemenea va putea fi solicitat la infoline 021/2110888 (numar cu tarif normal).

Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://rombiz.forumgratuit.ro
 
Promotie: 2 ani extragarantie Electrolux ,perioada de desfasurare a campaniei :15.10.2010-30.12.2010
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ELECTROCASNICE  :: Electrice si electrocasnice :: Regulamente promotii-
Mergi direct la: